Kajian Kepuasan Pelanggan BLESS merupakan satu kajian yang dilaksanakan secara tahunan bagi menilai tahap perkhidmatan sistem BLESS dan juga mengukur tahap kecekapan perkhidmatan helpdesk BLESS. Hasil dapatan kajian ini akan dijadikan input bagi menambah baik perkhidmatan BLESS. Tempoh untuk menjawab soal selidik ini bermula pada 10 Februari sehingga 31 Ogos 2023 di pautan https://forms.gle/6JvKBz4vsLrBovqb9
Bahagian Business Licensing Electronic Support System (BLESS),
Kementerian Pembangunan Usahawan dan Koperasi (KUSKOP),
Aras 5, Setia Perkasa 5, Kompleks Setia Perkasa,
62546 WP PUTRAJAYA
1-300-88-1020
2.937518, 101.704347
bless1.0@kuskop.gov.my (Pengguna BLESS 1.0)
bless2.0@kuskop.gov.my (Pengguna BLESS 2.0)
Dasar Privasi || Dasar Keselamatan || Penafian || Hubungi Kami
Paparan terbaik menggunakan pelayar internet Chrome versi 53.0.2785.144, Mozilla Firefox 8.0 dan Internet Explorer versi 8.0 dengan resolusi 1024 X 768
© Hakcipta - Bahagian Business Licensing Electronic Support System (BLESS)